آموزش

آموزشهای مجازی

آموزش

آموزشهای مجازی

چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۲ ق.ظ

۰

منطقی بود ..!

چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۲ ق.ظ

دانشجویی پس از اینکه نتونست تو درس “منطق” نمره بیاره به‏استادش گفت: استاد، شما واقعا چیزی در مورد موضوع این درس می دونید؟ استاد جواب ‏داد: بله حتما. در غیر اینصورت نمیتونستم یک استاد باشم.
دانشجو ادامه داد: بسیار‏خوب، من میتونم از شما یک سوال بپرسم ؟ اگه تونستید جواب صحیح بدید من نمرمو قبول میکنم ‏در غیر اینصورت شما باید قول بدین، که به من نمره کامل این درس رو بدید.استاد قبول‏ کرد و دانشجو پرسید: اون چیه که قانونیه ولی منطقی نیست، منطقیه ولی قانونی‏نیست و اون چیه که نه قانونیه، نه منطقی؟استاد پس از تاملی طولانی، نتونست جواب دانشجو رو بده و‏ مجبور شد نمره کامل درس را به اون دانشجو بده.بعد از مدتی استاد، همان دانشجو را در دانشگاه دید و همان سوال را از او پرسید.شاگرد که از بابت نمره، خیالش کاملا راحت بود که نمره قبولی را گرفته و به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد، بلافاصله جواب داد:استاد شما 52 ‏سال دارید و با یک خانم 25 ساله ازدواج کردید.استاد گفت: درسته.دانشجو گفت: خب این، قانونیه ولی منطقی‏نیست.همسر شما یک معشوقه 25 ساله داره که منطقیه، ولی قانونی نیست.و شما، به معشوقه همسرتون که توی درس “منطق” رد شده بود، نمره کامل دادید که این، ‏نه قانونیه و نه منطقی!!!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۸
mim dal

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی